Social media - nasza oferta

Nasi social media ninja nadadzą imponujące tempo rozwojow
i Twojej firmy - za rozsądne pieniądze.

Jakie umiejętności są tutaj potrzebne?

Myślisz, że prowadzenie profilu na Facebooku to nic trudnego i możesz się tym zająć samodzielnie? Pewnie, że tak - pod warunkiem jednak, że posiadasz do tego odpowiednie umiejętności oraz dysponujesz potrzebnym czasem.

Niestety bez tych dwóch elementów Twój profil nie ma szans na odniesienie sukcesu. W takim wypadku lepiej zdać się na kogoś bardziej doświadczonego i dyspozycyjnego. Polecamy się!

Bardzo często spotykamy się z przekonaniem, że prowadzenie profilu w social media to przede wszystkim wklejanie śmiesznych obrazków i udostępnianie filmików z małymi, słodkimi kotkami. Nic bardziej mylnego. Dobrze prowadzony profil powinien już na samym początku opierać się na ustalonej strategii komunikacji. Co to takiego?

Zacznijmy od najważniejszej kwestii - celu. Profil na Facebooku musi mieć cel. Prowadzenie go dla samego prowadzenia (albo dlatego, że przecież wszyscy mają) jest błędem.

Aktywność firmy w social media to szansa na zwiększenie sprzedaży, promocję swojej oferty, poznanie grupy docelowej, zaktywizowanie obecnych i potencjalnych klientów, większą rozpoznawalność marki i wiele wiele innych.

Dlatego profil powinien być prowadzony świadomie. Co więcej, strategię komunikacji trzeba na bieżąco optymalizować. Sprawdzać, jakie treści najbardziej podobają się odbiorcom, które z nich pobudzają ich do interakcji, a które do kupna.

Zatrudnij specjalistę

Facebook to nie tylko udostępnianie różnych materiałów, ale także analiza pozyskanych danych i ciągłe monitorowanie statystyk.

Szukasz takiego specjalisty?

Chętnie pomożemy!

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Zajmiemy się Twoim profilem kompleksowo. Nie będziesz musiał nic przy nim robić. Sami opracujemy dla Ciebie najbardziej odpowiednią strategię komunikacji. Stworzymy i opublikujemy ciekawe wpisy dla odbiorców. Odpowiemy na wszystkie komentarze i wiadomości. Przeprowadzimy konkurs dla Twoich followersów. Będziemy się udzielać na innych powiązanych tematycznie z Twoją ofertą profilach. Co miesiąc wyślemy też do Ciebie czytelny, przejrzysty raport z naszych działań.

Strategia komunikacji

To ona jest najważniejsza. Od samego początku musisz działać według planu. Wiedzieć, co chcesz osiągnąć. Wyznaczać sobie cele i monitorować, jak wyszła ich realizacja. To też jeden z najtrudniejszych etapów prowadzenia fanpage’a. Wymaga doświadczenia i wiedzy.

Przy opracowywaniu strategii komunikacji liczy się przede wszystkim Twoja grupa docelowa - kim są te osoby, gdzie mieszkają, ile mają lat, gdzie pracują, czym się interesują, jaki jest ich status rodzinny i wiele wiele innych rzeczy.

Musisz wiedzieć:

  • jak do nich dotrzeć
  • jakie treści mogą ich zainteresować
  • sprowokować do oczekiwanej reakcji
  • co zrobić, żeby utrzymać ich uwagę itp.
  • przeprowadzać testy, udoskonalać

Tworzenie i zamieszczanie wpisów

Wpisy na Facebooku to nie tylko treści postów, ale również grafiki, zdjęcia, notatki, linki do artykułów zewnętrznych i wiele innych. Tworzenie ich wymaga znajomości oczekiwań grupy docelowej, kreatywności i czasu.

Odpowiednie materiały angażują odbiorców, zachęcają ich do interakcji - lajkowania, komentowania, udostępniania czy skorzystania z oferty.

Moderacja - odpowiadanie na komentarze i wiadomości

W moderacji liczy się przede wszystkim szybkość. Dzisiejsi użytkownicy nie lubią czekać. Na wszystkie zostawiane przez nich komentarze i wiadomości trzeba odpowiadać niemal natychmiastowo.

Liczy się również sposób, w jaki to robisz. Forma powinna być dopasowana do grupy docelowej. Inaczej rozmawia się z nastolatkami niż z osobami 50+. Musisz mieć to nieustannie na uwadze, żeby nikogo nie urazić i nie zniechęcić tym samym do firmy.

Aktywność na innych profilach

Dzięki udzielaniu się na innych powiązanych tematycznie z Twoją ofertą profilach zdobywasz nowych followersów. Aktywnie komentując, zwracasz na siebie uwagę czytelników i zachęcasz do przejścia na swój profil.

Aby tak się stało, komentarze muszą być przemyślane. Powinny też dawać do zrozumienia, że jesteś ekspertem w swojej dziedzinie i warto zapoznać się bliżej z tym, co robisz.

Przeprowadzenie konkursu dla followersów

Konkursy zwiększają zaangażowanie odbiorców. Zachęcają do śledzenia profilu. Zwiększają zasięg postów. Przyciągają nowych followersów.

Powinny być jednak jedynie dodatkiem do profilu. Nie mogą zdominować udostępnianych treści. Zdobywanie użytkowników, którzy będą zainteresowani jedynie konkursami mija się z celem. Wszystko trzeba odpowiednio wyważyć.

aktywność na profilach to klucz do sukcesu w social media

Cykliczna kampania Facebook Ads

Reklamy na Facebooku to obecnie jedna z najskuteczniejszych form promocji w sieci. Możesz dzięki nim zdobyć nowe polubienia na stronie, uaktywnić osoby, które już followują Twój profil oraz skłonić je do wykonania konkretnej akcji - komentowania, ściągnięcia e-booka, wykonania telefonu, uzupełnienia formularza, zakupu i wielu innych rzeczy.

Facebook Ads udostępnia reklamodawcom wiele zaawansowanych opcji targetowania. Z zebranych danych można przykładowo tworzyć grupy niestandardowych odbiorców, czy nawet wyświetlać komunikat najbardziej aktywnym użytkownikom na profilu, tym, którzy obejrzeli filmik czy weszli na Twoją stronę internetową.

Opcji jest wiele i żeby w pełni je wykorzystać, najlepiej udać się od razu do specjalisty. Dzięki temu nie przepalisz niepotrzebnie budżetu.

Z przyjemnością zrobimy to wszystko za Ciebie!

Nie musisz być specjalistą, żeby mieć fantastyczny, tętniący życiem fanpage. Skontaktuj się z nami o dowiedz się co możemy dla Ciebie zrobić.

Zapytaj o ofertę

Miesięczny raport aktywności

Jeżeli powierzysz nam swój profil na Facebooku, będziesz dokładnie wiedział, co się na nim dzieje. Solidnie wykonujemy swoją pracę i zawsze z czystym sumieniem możemy pokazać jej efekty klientowi.

Co miesiąc wyślemy Ci czytelny, przejrzysty raport. Dokument będzie dla Ciebie w 100% zrozumiały.

Nie potrzebujesz aż tylu rzeczy? Nie ma sprawy. Nasi klienci mogą wybrać jeden z przygotowanych przez nas pakietów z zestawieniem usług. Pakiety różną się między sobą zakresem działań i ceną.

Zainteresowany? Zobacz w takim razie, który pakiet będzie dla ciebie najbardziej odpowiedni. Więcej informacji znajdziesz na podstronie Cennik