Social Media - FAQ

Poznaj tajniki reklamy w Social Media!

Wszyscy są dziś na Facebooku – nie będzie przesadą, jeżeli powiemy, że i Twoja marka również powinna się tam znaleźć.
Zastanawiasz się jednak, jak wygląda prowadzenie profilu w praktyce?

Nasi klienci przed podpisaniem umowy na prowadzenie profilu na Facebooku często pytają m.in. o to, jakie koszty muszą ponieść, aby zauważyć efekty naszych działań, czy prowadzenie profilu jest drogie i czy mamy pomysł na Facebooka dla ich marki? Odpowiadamy!

W Polsce z Facebooka korzysta już ponad 14 mln osób – jesteśmy pewni, że są wśród nich również Twoi klienci, a medium społecznościowe jest kolejnym kanałem komunikacji, które pomoże Ci do nich dotrzeć. Warto więc wykorzystać możliwości, jakie daje Facebook i poinformować o swoich usługach i produktach jeszcze większą liczbę osób.
Nie, oferujemy Ci prowadzenie profilu na Facebooku już od 209 zł miesięcznie. W ramach tego pakietu zyskasz podstawową opiekę nad swoim profilem, obejmującą m.in. moderację komentarzy, odpowiadanie na wiadomości fanów oraz cykliczną kampanię reklamową. Jeżeli chcesz, możesz oczywiście wybrać bardziej zaawansowane pakiety Niezwiązanych, które dadzą Ci więcej możliwości.
Jedynymi kosztami mogą być te wynikające z przeprowadzenia dodatkowej kampanii reklamowej z większym budżetem – każdemu klientowi zalecamy zwiększenie budżetu na kampanię Facebook Ads co pozytywnie wpłynie na wizerunek Twojej marki i pomoże dotrzeć do większej liczby użytkowników portalu – potencjalnych klientów.
Każdy klient jest inny i tak samo jest z profilem na Facebooku – dobierzemy do Twojej działalności odpowiednią i najlepszą dla niej strategię obecności w mediach społecznościowych. Zrównoważymy odpowiednie rodzaje wpisów tak, by zyskać jak największe zaangażowanie fanów. Dzięki naszemu doświadczeniu możesz być spokojny – poprowadzimy komunikację na Facebooku w sposób efektywny i skuteczny.
Wszystko zależy od tego, czy posiadasz już aktywny profil na Facebooku, czy też dopiero rozpoczynasz z nim swoją przygodę. Jeżeli zaczynamy pracę „od zera” w zależności od wybranego przez Ciebie pakietu potrzebujemy z reguły kilku miesięcy na to, aby profil zaczął „żyć” i aby zaczęły pojawiać się na nim interakcje. Jeżeli przejmujemy działający już profil sprawa jest prostsza, ponieważ na aktywnej już społeczności „pracuje” się znacznie łatwiej.
Możliwości jest wiele – do najpopularniejszych z nich należą m.in. przeprowadzanie konkursów z nagrodami, zadawanie pytań, udostępnianie ciekawych, wartościowych, ale i intrygujących treści. Nie można również zapomnieć o regularnej kampanii reklamowej – tylko dzięki niej mamy szansę dotrzeć do większej liczby użytkowników Facebooka, a tym samym zwiększyć szansę na ich reakcję pod naszym postem oraz polubienie profilu.
Oczywiście, jesteśmy elastyczni, dlatego jeżeli masz konkretne oczekiwania wobec naszych działań lub chcesz zwiększyć budżet reklamowy rezygnując z określonej liczby wpisów w miesiącu wystarczy, że nas o tym poinformujesz – przygotujemy dla Ciebie odpowiednią ofertę.