Pozycjonowanie stron - FAQ

Dowiedz się więcej o pozycjonowaniu stron www.

Rozpoczynasz swoją przygodę z pozycjonowaniem?
FAQ odpowiada na najczęstsze pytania zadawane przez naszych klientów przed podpisaniem umowy na SEO.

Dzięki niemu dowiesz się m.in.: jak długo powinieneś pozycjonować stronę, aby zauważyć pierwsze efekty? Czy pozycjonowanie jest tym, w co powinieneś „wejść”? Jakie będzie przełożenie działań SEO na Twój biznes i najważniejsze: ile to kosztuje? Rozwiewamy wątpliwości!

Pozycjonowanie to działanie długofalowe – proces ciągły. Wyników nie osiąga się po tygodniu, dwóch i nie osiąga się ich raz na zawsze. Gdy porzucisz pozycjonowanie, z czasem strona zacznie spadać w wynikach wyszukiwania, dlatego o pozycjonowaniu zawsze powinieneś myśleć długofalowo i traktować działania SEO jako inwestycję.
Rozpoczynając pozycjonowanie musisz zrozumieć jego specyfikę – przede wszystkim pozycjonowanie jest procesem, który trwa. Nie spodziewaj się pierwszych efektów SEO nawet po miesiącu. Pierwsze wyniki można zauważyć po czterech, czasem dwunastu miesiącach pozycjonowania. Pamiętaj, że sama optymalizacja strony, która obejmuje wiele elementów nie kończy się po tygodniu, a ponadto Twoja witryna musi przybrać „na sile” po wszystkich zmianach, przeprowadzanych przez Niezwiązanych.
Wyższe pozycje Twojej strony w wyszukiwarce to również przyrost klientów, większa widoczność firmy w Internecie, zwiększony ruch na stronie, wyższa jakoś witryny i jej wartość dla użytkowników – Twoich potencjalnych klientów, poprawa wizerunku firmy i wyświetlanie się we wyszukiwarce częściej i wyżej niż konkurencja. Z wyszukiwarki Google korzysta 97% polskich internautów – musisz więc być tam, gdzie oni.
Zasada jest prosta – jeżeli sprzedajesz swoje usługi lub produkty przez Internet a przynajmniej jeżeli Internet jest miejscem, w którym szukasz swoich klientów, powinieneś już dziś zainwestować w pozycjonowanie. Witryna, która osiąga niskie pozycje w wynikach organicznych wyszukiwarki jest rzadko dostrzegana i odwiedzana przez potencjalnych klientów. Powinieneś więc wykorzystać możliwości, jakie daje Ci SEO, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów.
W Niezwiązanych cenimy sobie elastyczność i partnerską współpracę. Okres wypowiedzenia umowy jest bardzo krótki – możesz w każdej chwili ją rozwiązać, jeżeli nasze działania nie spełnią Twoich oczekiwań. Nie trzymamy się sztywnych zapisów, które uniemożliwią naszym klientom swobodną modyfikację zapisów umowy, jak i czasu jej trwania. Ponadto, proponujemy aż trzy formy rozliczenia – abonament, rozliczenie za efekt i formę hybrydową, będącą ich połączeniem.
Szczegółowo na to pytanie będziemy mogli odpowiedzieć zapoznając się z Twoją stroną. Wycenę działań SEO ustalamy indywidualnie po przeanalizowaniu pozycji strony w organicznych wynikach wyszukiwania, analizie konkurencji, określeniu liczby i rodzaju słów kluczowych, stanu treści, czy też jakości kodu witryny. Co jednak najważniejsze, koszty pozycjonowania nie wrosną w trakcie trwania umowy – tym samym, nie zaskoczą Cię żadne dodatkowe opłaty.
Przed przystąpieniem do działań pozycjonowania analizujemy Twoją konkurencję i ustalamy najbardziej korzystną listę słów kluczowych. Korygujemy ewentualne błędy i nanosimy niezbędne poprawki w tekstach i kodzie witryny. Rozbudowujemy stronę, dbamy o wartościowe linki wewnętrzne i zewnętrze. Oceniamy szybkość ładowania witryny, nawigację, jakość i treść kodu oraz osiągany ruch na stronie. Na tej podstawie planujemy najlepszą dla Ciebie strategię działań SEO.