Pozycjonowanie stron

Nie czekaj: zadbaj z nami o skuteczne pozycjonowanie swojej witryny!

Pozycjonowanie -
czy rzeczywiście jest takie skuteczne?

Słyszałeś dużo o korzyściach wynikających z pozycjonowania strony internetowej? Zastanawiasz się nad tą opcją? Chciałbyś, ale się boisz? Masz jakieś nieprzyjemne doświadczenia? Obiły Ci się o uszy niepokojące historie?

Czytaj dalej - wyjaśnimy wszystkie Twoje wątpliwości

Tak, dobrze przeprowadzone pozycjonowanie jest bardzo skuteczne. W odróżnieniu od innych form reklamy działania są wykonywane bezpośrednio na stronie internetowej. Pozytywnie wpływają na jej jakość, usprawniają nawigację, eliminują błędy w jej treści i kodzie, sprawiają, że jest ciekawsza i bardziej przydatna dla użytkowników.

Według badań z wyszukiwarki Google korzysta około 97% polskich internautów. Nie ma w sieci lepszego miejsca do zdobywania nowych klientów i promowania swojej firmy.

Chcesz wiedzieć więcej?

Zajrzyj tutaj

Pozycjonowanie -
czy na pewno wiesz, o co w tym chodzi?

Chciałbyś, żeby Twoja witryna wyświetlała się jak najwyżej w wyszukiwarce na zapytania internautów? Do tego właśnie służy pozycjonowanie.

Pozycjonowanie to zespół działań na stronie internetowej, które podnoszą jej pozycję w wynikach organicznych wyszukiwarki internetowej. Dzięki nim witryna zaczyna się w niej wysoko wyświetlać na wybrane słowa kluczowe.

Pozycjonowanie jest procesem ciągłym. Wyników nie osiąga się raz na zawsze. Po zarzuceniu pozycjonowania strona zacznie z czasem spadać w wyszukiwarce. Dlatego lepiej myśl o nim jako o stałej strategii promocyjnej. Jesteśmy pewni, że nie będziesz tego żałował.

Rozbierzmy pozycjonowanie
na czynniki pierwsze

Jak już wspominaliśmy, pozycjonowanie to proces. Każdy proces składa się z kilku etapów. Tutaj jest podobnie. Jak to wygląda w praktyce? Jak w Niezwiązanych przystępujemy do pozycjonowania?

Na początku oceniamy, w jakim stanie znajduje się Twoja strona. Sprawdzamy tu mnóstwo rzeczy. Szybkość ładowania witryny, nawigacja, jakość treści i kodu, dobór słów kluczowych, dotychczasowe pozycje w wyszukiwarce, ruch na stronie, stan linków wewnętrznych i zewnętrznych oraz konkurencja - to tylko kilka najważniejszych elementów.

Na podstawie takiego audytu opracowujemy strategię i plan działań. Chcemy zoptymalizować cały proces. Nasze zadanie to osiągnięcie dla Ciebie jak najlepszych wyników. Dbamy przy tym nie tylko o Twój budżet, ale również o czas. Wybieramy najbardziej opłacalne dla Twojej firmy rozwiązania.

Czy pozycjonowanie na pewno
jest dla Ciebie?

Działasz w sieci? Zadbaj o pozycjonowanie strony

Sprzedajesz swoje usługi i produkty przez internet? To właśnie w Sieci szukasz nowych klientów? W takim razie pozycjonowanie to dla Ciebie idealna forma promocji. Skąd możemy o tym wiedzieć, skoro nawet nie widzieliśmy Twojej strony?

Zasada jest prosta. Jeżeli internet jest Twoim głównym (albo przynajmniej znaczącym) źródłem pozyskiwania nowych zleceń i zamówień, musisz dbać o widoczność swojej strony internetowej. Witryna, która osiąga niskie pozycje w wynikach organicznych wyszukiwarki, jest rzadko dostrzegana i odwiedzana przez potencjalnych klientów.

Zastanawiasz się w tym momencie, co z innymi formami reklamy, np. Google AdWords, Facebook Ads albo content marketingiem?

Tylko pozycjonowanie zapewni Ci stałe efekty

Wszystkie jak najbardziej spełniają swoje funkcje i dlatego je również mamy w swojej ofercie. Żadna z nich nie ma jednak bezpośredniego wpływu na Twoją witrynę. Nie sprawia, że jest lepsza jakościowo, ciekawsza i bardziej przyjazna dla użytkowników.

Pozycjonowanie wymusza określone zmiany na stronie, jej szeroko pojętą optymalizację. Witryna dzięki temu zaczyna zdobywać ruch naturalnie. Nawet gdy zrezygnujesz z pozycjonowania, jeszcze długo będzie się utrzymywała na wysokich pozycjach w wynikach organicznych.

Inne formy reklamy przestają działać zaraz po wykorzystaniu budżetu. W ostatecznym rozliczeniu są najczęściej droższe, a osiągnięte przez nie wyniki mniej zadowalające w porównaniu z pozycjonowaniem.

Co musisz wiedzieć o pozycjonowaniu?

Przed podjęciem decyzji o pozycjonowaniu musisz zrozumieć jego specyfikę. Przede wszystkim pozycjonowanie trwa. Nie odczujesz poprawy po dwóch dniach, tygodniach, a często nawet miesiącach.

Pierwsze zmiany zaczynają być zauważalne zwykle po czterech, czasem dwunastu miesiącach. Optymalizacja strony trwa, trwają również wszystkie procesy przeprowadzane w wyszukiwarce. Witryna musi „przybrać na sile”.

Nie jest to jednak powód do zniechęcenia. Jeżeli myślisz o rozwoju swojej firmy nie w perspektywie kilku tygodni, ale lat - zacznij jak najszybciej. Szkoda każdego dnia i za kilka miesięcy będziesz żałował, że tyle zwlekałeś.

Czemu miałbyś w to zainwestować?

Wiemy, że to dla Ciebie najważniejszy punkt w tym artykule, dlatego postaramy się być precyzyjni i konkretni.

Wyższe przychody Twojej firmy -
to zasadnicza korzyść pozycjonowania

Wzrost wynika z:

  • przyrostu liczby klientów,
  • większej widoczności firmy w internecie,
  • większego ruchu na stronie,
  • większej przydatności strony dla użytkowników,
  • wyższej jakości witryny,
  • poprawy wizerunku firmy,
  • wyświetlania się w wyszukiwarce wyżej i częściej niż konkurencja.

Czy pozycjonowanie jest bezpieczne ?

Zastanawiasz się, czy oddanie swojej strony internetowej w czyjeś ręce to dobry pomysł? Tylko w przypadku, gdy korzystasz z usług sprawdzonej i odpowiedzialnej agencji SEO. Firma, która będzie chciała szybko i małym nakładem pracy wypozycjonować Twoją witrynę, zrobi to najprawdopodobniej metodami uznawanymi przez Google za nielegalne.

Rezultat to filtr albo ban nałożony na stronę i jej częściowe lub nawet całkowite zniknięcie z wyników organicznych wyszukiwarki.

Jeżeli strona to główne źródło pozyskiwania klientów, taka kara może spowodować ogromne straty finansowe dla przedsiębiorstwa.

Czemu miałbyś się związać z Niezwiązanymi?

Często zdejmujemy ze stron internetowych filtry i bany nałożone z winy innych agencji. Nie jest to łatwe i świadczy o tym, że znamy się na naszej pracy. Skuteczność Niezwiązanych w takich wypadkach wynosi obecnie 96,8%.

Nigdy nie narażamy swoich klientów na nieprzyjemności. Zawsze wszystko wykonujemy według legalnych i sprawdzonych metod. Co więcej, posiadamy oficjalny status Partnera Google. Cieszymy się jego zaufaniem i dostajemy zaproszenia na wszystkie konferencje, spotkania i szkolenia organizowane dla partnerów.

Bezpieczeństwo to nie jedyny powód, dla którego warto z nami współpracować.

W zespole Niezwiązanych pracuje 41 świetnych ekspertów.

Jako jedyni na rynku do każdego projektu delegujemy specjalistę SEO, specjalistę ds. konwersji oraz webmastera. Wszyscy nasi klienci mają ponadto przydzielonego indywidualnego opiekuna.

Przyjmujemy tylko ograniczoną ilość zleceń. Każdemu z nich poświęcamy tyle czasu, ile trzeba, żeby osiągnąć najlepsze wyniki. Nasi specjaliści nie są dzięki temu obciążeni i mogą się skupić na dokładnej optymalizacji Twojej strony internetowej.

Nasza umowa - jedyna taka na rynku!

Nie stosujemy żadnych kar umownych. Okres wypowiedzenia umowy jest bardzo krótki.

Za współpracą z nami przemawiają konkretne wyniki. Mamy bardzo korzystne ceny i zachęcający program lojalnościowy. Pozwalamy swoim klientom na wymianę 50% pozycjonowanych słów kluczowych w trakcie trwania umowy. To prawdziwy ewenement.

Dla każdego naszego klienta przygotowaliśmy również mały bonus - darmową kampanię Google AdWords o wartości 350 zł.

Wiemy, że działania na Twojej stronie internetowej mogą być dla Ciebie stresujące. Rozumiemy to. Witryna sprowadza do Twojej firmy nowych klientów, jest głównym źródłem ruchu, dzięki niej funkcjonuje Twój biznes.

Nie chcesz przekazywać nikomu danych dostępowych? Nie ma sprawy. Dostosujemy się. Możesz wprowadzać zmiany samodzielnie według naszych wytycznych.

Masz jeszcze jakieś inne obawy albo wątpliwości? Powiedz nam o nich - na pewno będziemy w stanie pomóc.

Dlaczego różnimy się od innych agencji?

Pracowaliśmy wcześniej w różnych agencjach SEO. Wiele rzeczy nam się nie podobało i postanowiliśmy stworzyć wspólnie coś nowego. Tak powstali Niezwiązani. Chcemy, żeby nasi klienci nie bali się pozycjonowania. Nie mieli oporów przed podpisaniem umowy. Nie wzdragali się na myśl o długoterminowych zobowiązaniach. Sami jesteśmy przedsiębiorcami i wiemy, jakie to rodzi trudności. Wyniki naszej pracy mówią same za siebie. Jeżeli zależy Ci na dobrych rezultatach, na pewno nie zrezygnujesz ze współpracy z nami. Działanie według tej zasady jeszcze nigdy nas nie zawiodło.

Interesujesz się pozycjonowaniem stron www? Zobacz co mamy dla Ciebie

Jak dobierać słowa kluczowe
do pozycjonowania?

To właśnie słowa kluczowe w dużej mierze stanowią o sukcesie Twojej strony w Google. Oczywiście, ogromne znaczenie ma również prawidłowo przeprowadzony audyt oraz optymalizacja witryny, jednak to właściwy dobór słów kluczowych wyszukiwanych każdego dnia przez użytkowników pozwoli Ci „pojawiać się” w Google w odpowiedzi na zapytania wpisywane przez użytkowników. To właśnie oni, mogą stać się Twoimi potencjalnymi klientami. Jakie słowa kluczowe wybrać do pozycjonowania? Możesz postawić na słowa kluczowe brandowe (nazwa Twojej firmy) ogólne słowa kluczowe, tzw. short tail, czyli słowa krótkie, ale też konkurencyjne lub długie, bardziej szczegółowe zapytania, tzw. long tail - frazy, które są coraz częściej wyszukiwane przez użytkowników.

Jak dobrać najlepsze dla siebie słowa kluczowe? Podsumuj swoje usługi i produkty. Przeanalizuj co oferujesz i jeżeli ma to uzasadnienie, do wybranych faz dobierz swoją lokalizację. Dzięki temu, trafisz także do użytkowników lokalnych. Możesz również skorzystać z wyszukiwarki Google, która podpowie Ci sugerowane frazy, często wyszukiwane przez użytkowników, lub z wielu popularnych narzędzi, które udostępniają.

Dlaczego optymalizacja strony pod wyszukiwarki jest tak istotna?

Optymalizacja udoskonala wewnętrzne i zewnętrzne aspekty witryny w taki sposób, aby były one atrakcyjne zarówno dla Twoich użytkowników, jak i dla robotów Google. Bez zadbania o te elementy on site i off site, nie możesz liczyć na osiągnięcie satysfakcjonujących wyników w wyszukiwarce. Roboty Google na bieżąco przeglądają i skanują treści witryn oraz indeksują obecne na nich dane. Jeżeli nie będziesz wciąż pracować nad jakością swojej strony możesz być pewien, że konkurencja wyprzedzi Cię w staraniach o wysokie pozycje. Lepiej więc zacząć już dziś, jeżeli zależy Ci na profesjonalnym podejściu do SEO, które przecież jak już dobrze wiesz, wymaga czasu i zaangażowania.

Z Niezwiązanymi nie będzie to jednak czas stracony. Ważne, żebyś już teraz podjął kroki, które pozytywnie wpłyną na Twój biznes. Nie musisz znać się na szczegółach optymalizacji pod wyszukiwarki. Jesteśmy po to, aby Ci w tym pomóc. Nie martw się, że nie będziesz wiedział, jakie kroki podejmowane są na Twojej witrynie. O wszystkim co związane z optymalizacją strony będzie informować Cię na bieżąco – nic nie odbywa się bez Twojej wiedzy.

kobieta z lupą wykonuje analizę SEO

Analiza strony – co bierzemy pod uwagę?

Nie rozpoczniemy pozycjonowania Twojej strony, póki nie przeprowadzimy jej gruntownej analizy. Od czego zaczynamy i co ma dla nas największe znaczenie? Na samym początku weryfikujemy oczywiste elementy, takie jak obecna pozycja Twojej strony w wyszukiwarce Google. Sprawdzamy, jaki jest potencjał SEO danej strony, na jakie słowa chcesz być widoczny w wyszukiwarce a na jakie są widoczni Twoi konkurenci. Następnie porównujemy, jakie pozycje osiągają inne firmy z branży. Ponadto, bierzemy pod lupę m.in. szybkość ładowania witryny, nawigację, jakość treści i kodu, stan linków zewnętrznych i wewnętrznych.

Na podstawie gruntownego badania witryny, możemy przedstawić Ci potencjał SEO, jaki widzimy dla Twojej strony i zestawienie najlepszych, proponowanych przez nas słów kluczowych. Analiza pokaże również, na jakie elementy podczas optymalizacji strony powinniśmy zwrócić szczególną uwagę i co poprawić, aby jej pozycjonowanie było efektywne.