Google Ads - FAQ

Dowiedz się więcej o prowadzeniu kampanii Ads.

Zastanawiasz się nad inwestycją w Google Ads?
Wiesz, że reklamy Ads wspomagają Twoje SEO i chcesz dowiedzieć się na ich temat trochę więcej?

Na pierwszy rzut oka, wszystko może wyglądać nieco skomplikowanie – płatności za kliknięcia, aukcje, kilka rodzajów reklam. Zanim ustalimy najlepszą i najbardziej efektywną formę Ads dla Twojego biznesu warto, żebyś poznał nasze odpowiedzi na najczęściej zadawane przez klientów Niezwiązanych pytania.

Tak. Niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep internetowy i zależy Ci na zwiększeniu liczby wejść na stronę sklepu oraz zapoznanie się z produktem, czy też prowadzisz np. biuro rachunkowe i chcesz zwiększyć liczbę zapytań – Google Ads daje wiele możliwości, dzięki którym jesteśmy w stanie zaproponować Ci najlepszy model reklamy dla Twojego biznesu, który będzie najskuteczniejszy. Cel zawsze jest ten sam – przyciągnięcie nowych klientów na Twoją stronę internetową.
Tak, jeżeli odpowiemy Ci, że dzięki reklamom Ads w czasie rzeczywistym trafiasz do użytkowników Internetu – Twoich potencjalnych klientów – którzy właśnie w danym momencie poszukują konkretnej usługi lub produktu. Nie liczysz na łut szczęścia, dzięki któremu użytkownik kliknie akurat w Twoją reklamę, ponieważ trafiasz bezpośrednio do osób, które poszukują Twojej usługi lub produktu.
Narzędzie kampanii Ads daje nam wiele możliwości różnych wersji reklam - możemy postawić na reklamę wyłącznie tekstową lub graficzną, zdecydować się na kampanię produktową albo promować konkretny produkt lub grupę produktów. Możemy również „podążać” za klientem – to wszystko dzięki kampanii remarketingowej. Wszystko zależy od tego, co oferujesz i co chcesz pokazać.
Sam możesz zdecydować ile chcesz przeznaczyć miesięcznie środków na Ads. Tak, stać Cię na tę formę reklamy a to wszystko dzięki elastycznej metodzie rozliczenia. Nie ustalamy stałych opłat za usługę – wprowadziliśmy system prowizyjny, który polega na tym, że w każdym miesiącu ponosisz koszt wynikający z ustalonego z góry procentu od wydanego budżetu reklamowego. W jednym miesiącu możesz ustalić budżet na poziomie 400 zł, w innym 700 zł.
Opłaty w Google Ads są naliczane za kliknięcie w reklamę – samo wyświetlenie Twojej reklamy użytkownikom nic nie kosztuje. Koszt kliknięcia jest zmienny i zależy głównie od konkurencji, która chce swoim przekazem dotrzeć do tej samej grupy docelowej. Na wysokość budżetu wpływa więc koszt kliknięcia i częstotliwość klikania w reklamy przez użytkowników.
Na samym początku najważniejsze jest określenie strategii i rozwiązań, które najlepiej sprawdzą się w Twoim przypadku. Bierzemy pod uwagę wiele zmiennych, takich jak m.in. wysokość budżetu reklamowego, rodzaj grupy docelowej, specyfikę danego produktu i usługi, inne wspierające działania marketingowe. Ponadto doradzimy Ci też, czy powinieneś coś zmienić w zakresie swojej strony internetowej, aby kampania przyniosła jak najlepsze wyniki.
Nie mówimy, że nie możesz jednak przeprowadzając samodzielnie kampanię istnieje duże prawdopodobieństwo, że będzie ona mniej skuteczna niż kampania przeprowadzona przez Niezwiązanych. Reklamy Ads wymagają czasu, zaangażowania i nie oszukujmy się – odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Osoba, która nigdy nie miała styczności z reklamą Ads może niepotrzebnie „przepalić” budżet na kampanię i nie zwrócić odpowiedniej uwagi m.in. na takie elementy, jak lokalizacja, harmonogram, treść, strona docelowa i poprawne wgranie kodu konwersji.