Google Ads - cennik

Chcemy, żeby nasi klienci mieli pełną swobodę i
nie bali się inwestowania w nowe formy reklamy.

Pobieramy prowizję od budżetu kampanii

Jesteś już zdecydowany? Chcesz uruchomić kampanię Google Ads promującą ofertę Twojej firmy? Zastanawiasz się, ile to kosztuje i czy Cię na to stać?

Możemy odpowiedzieć od razu - tak, stać Cię. A wszystko dzięki przygotowanemu przez nas modelowi rozliczeniowemu.

Nie ustalamy stałych opłat. Chcemy, żeby nasi klienci mieli pełną swobodę i nie bali się inwestowania w nowe formy reklamy. Dlatego postanowiliśmy wprowadzić w Niezwiązanych system prowizyjny.

Zasady są bardzo proste. W każdym miesiącu płacisz ustalony z góry procent od wydanego budżetu reklamowego.

Najmniejszy minimalny budżet to od 350 do 500 zł miesięcznie. Prowizja wynosi w tym wypadku 150 zł. Przy budżecie od 500 do 800 zł miesięcznie prowizja to 200 zł.

W przypadku budżetu od 800 do 3000 zł miesięcznie prowizja wyniesie 22% kwoty wydanej na kampanię, od 3000 do 8000 zł - 20%, a od 8000 do 18000 zł -18%.

Wszystkie szczegóły możesz zobaczyć w tabeli:

Większe wydatki? Dogadamy się!

Jeżeli miesięczny budżet przekracza 18000zł, negocjujemy z klientem dogodną stawkę. W ten sposób nie przepalisz niepotrzebnie budżetu. Kampania zacznie również szybko konwertować.

Oferta szyta na miarę

Wyślij zapytanie!

Płacisz tylko tyle, ile chcesz

Ustalana indywidualnie wycena świadczy o jakości usługi. Każda strona wymaga innego nakładu pracy. Klienci mają też różne oczekiwania.

Popularnie frazy pozycjonuje się trudniej niż te, na które nie ma żadnej konkurencji. Strona z kodem złej jakości będzie gorsza do optymalizacji niż taka, na której kod działa bez zarzutu. W pozycjonowaniu jest bardzo dużo zmiennych. Musimy je ustalić zanim przystąpimy do pracy.

Wystarczy, że powiesz nam, jaki jest Twój cel, a my wymyślimy, jak go osiągnąć. Nie masz konkretnych planów? Chciałbyś, żeby ktoś Ci pomógł i podpowiedział, co można zrobić ? Od tego właśnie tu jesteśmy!

Wydajesz mniej przy mniejszym ruchu

Ustalana indywidualnie wycena świadczy o jakości usługi. Każda strona wymaga innego nakładu pracy. Klienci mają też różne oczekiwania.

Popularnie frazy pozycjonuje się trudniej niż te, na które nie ma żadnej konkurencji. Strona z kodem złej jakości będzie gorsza do optymalizacji niż taka, na której kod działa bez zarzutu. W pozycjonowaniu jest bardzo dużo zmiennych. Musimy je ustalić zanim przystąpimy do pracy.

Wystarczy, że powiesz nam, jaki jest Twój cel, a my wymyślimy, jak go osiągnąć. Nie masz konkretnych planów? Chciałbyś, żeby ktoś Ci pomógł i podpowiedział, co można zrobić ? Od tego właśnie tu jesteśmy!

Doradzimy Ci, jaki budżet przeznaczyć na reklamy

Nie wiesz, jaki budżet przeznaczyć na kampanie? Podpowiemy Ci. Przeanalizujemy profil Twojej firmy, kondycję strony internetowej, konkurencję oraz założone cele. Na podstawie uzyskanych danych doradzimy Ci, jakie środki powinieneś wyłożyć na działania.

Od czego zależy potrzebny budżet?

W Google Ads samo wyświetlenie reklamy użytkownikom nic nie kosztuje. Opłaty są naliczane dopiero za kliknięcia w reklamy. Koszt kliknięcia jest zmienny i zależy przede wszystkim od konkurencji, która chce dotrzeć ze swoim przekazem do tej samej grupy docelowej.

O wysokości potrzebnego budżetu decyduje więc przede wszystkim koszt kliknięć oraz częstotliwość klikania w reklamy przez użytkowników.

Budżet reklamowy nie powinien być notorycznie wyczerpywany - ma to negatywny wpływ na notowania kampanii przez Google.

Wiemy, że brzmi to skomplikowanie. Nie musisz się jednak o nic martwić. My zajmiemy się wszystkim. Skontaktuj się z nami i powiedz, kiedy możemy przystąpić do pracy.