11 kwietnia 2018

Zasięg organiczny i płatny na Facebooku

Na Facebooku są już niemal wszyscy. Nie będzie przesadą jeżeli powiemy, że powinna się znaleźć na nim również i Twoja marka. Dlaczego? Między innymi po to, aby docierać do potencjalnych klientów, budować z nimi pozytywne relacje i wzbudzać zaufanie. Aby jednak tak się stało, musisz założyć profil, opracować strategię komunikacji, publikować wpisy i… wypracować dobry… Przeczytaj
30 stycznia 2018

Facebook nie uratuje twojej firmy – z pięciu mniejszych i jednego dużego powodu

Jako właściciel firmy, zajmującej się między innymi prowadzeniem kont w mediach społecznościowych, bardzo często spotykam się z typem klienta, którego lubię nazywać Tomem Cruisem. Dlaczego akurat tak? Bo, niczym Tom Cruise w popularnej serii filmów, stawia przed sobą (i, co za tym idzie, także przed moją firmą) Mission Impossible: przejście od zupełnie nieistniejącej obecności na… Przeczytaj