13 października 2017

Jeśli nie przeczytasz tego tekstu, zastrzelimy tego tygrysa. Kiedy obraźliwa reklama jest zbyt obraźliwa?

Nikt nie myśli o sobie „jestem oszołomem i moje przekonania są absurdalne, a gust co najmniej wątpliwy”. Każdy, bez wyjątku, uważa się za racjonalnego człowieka o wyważonych poglądach. A to sprawia, że pomysł, który jednej osobie wyda się kontrowersyjny i zmuszający do myślenia, dla drugiej będzie niewybaczalnie obelżywy. Zdarza się, że linia między reklamą skuteczną… Przeczytaj
12 września 2017

Jesteśmy częścią problemu: content marketing wobec fake newsów

W Chevy Chase, dość zamożnej dzielnicy Waszyngtonu, było akurat ciepłe, choć niezbyt słoneczne grudniowe popołudnie, gdy próg popularnej pizzerii Comet Ping Pong przekroczył 28-letni Edgar Maddison Welch.   Uzbrojony w karabin AR-15 Welch wycelował w jednego z pracowników lokalu, po czym, chybiwszy, zaczął ostrzeliwać wnętrze, wywołując w nim szereg zniszczeń, ale – na szczęście –… Przeczytaj