19 kwietnia 2018

Wiedza buduje zaufanie, zaufanie buduje sprzedaż, czyli …

Wiedza buduje zaufanie, zaufanie buduje sprzedaż, czyli o content marketingu z nieco innej strony Mówiąc content marketing, w pierwszej kolejności na myśl przychodzą nam artykuły sponsorowane, zwane najczęściej artykułami eksperckimi, których głównym celem jest sprzedaż i … jeszcze większa sprzedaż. Czy słusznie? I tak i nie. Nie, ponieważ content marketing to nie tylko „sucha” treść,… Przeczytaj
10 lutego 2018

Komunikacja na Facebooku — dlaczego firmy nie doceniają swoich społeczności

Klienci siedzą na Facebooku, wobec tego firmy również chcą być widoczne w social media. Wszyscy wiemy, że dziś trzeba być bardziej dostępnym, szybciej reagować na bieżące wydarzenia i błyskawicznie odpowiadać na wiadomości. Photo by Tim Bennett on Unsplash Wielu wydaje się, że komunikacja na firmowym Facebooku to nic trudnego. Opinię tę utwierdzają inne profile, których aktywność sprowadza się… Przeczytaj
13 października 2017

Jeśli nie przeczytasz tego tekstu, zastrzelimy tego tygrysa. Kiedy obraźliwa reklama jest zbyt obraźliwa?

Nikt nie myśli o sobie „jestem oszołomem i moje przekonania są absurdalne, a gust co najmniej wątpliwy”. Każdy, bez wyjątku, uważa się za racjonalnego człowieka o wyważonych poglądach. A to sprawia, że pomysł, który jednej osobie wyda się kontrowersyjny i zmuszający do myślenia, dla drugiej będzie niewybaczalnie obelżywy. Zdarza się, że linia między reklamą skuteczną… Przeczytaj
12 września 2017

Jesteśmy częścią problemu: content marketing wobec fake newsów

W Chevy Chase, dość zamożnej dzielnicy Waszyngtonu, było akurat ciepłe, choć niezbyt słoneczne grudniowe popołudnie, gdy próg popularnej pizzerii Comet Ping Pong przekroczył 28-letni Edgar Maddison Welch.   Uzbrojony w karabin AR-15 Welch wycelował w jednego z pracowników lokalu, po czym, chybiwszy, zaczął ostrzeliwać wnętrze, wywołując w nim szereg zniszczeń, ale – na szczęście –… Przeczytaj