29 maja 2018

Tych agencji powinieneś się wystrzegać!

Wbrew pozorom wybór agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony nie jest najłatwiejszy, a przyczyn takiej sytuacji jest kilka. Należą do nich m.in. brak odpowiedniej wiedzy, dociekliwości i zaangażowania klientów, którzy często wybierają „pierwszą lepszą” ofertę, jaka jest im przedstawiania a także nieuczciwość samych agencji. Poniżej podpowiadamy, jakie elementy przedstawianej Ci oferty SEO powinny… Przeczytaj
24 maja 2018

Przyjazne adresy URL, czyli jakie?

Przyjazne adresy URL to takie, które najprościej mówiąc „podobają się” zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarce Google. Są wręcz niezbędne po to, aby odwiedzające witrynę osoby mogły łatwiej poruszać się w strukturze serwisu a pozycje Twojej strony były coraz wyższe. Adresy URL są jednym z elementów, które należy zoptymalizować w ramach procesu pozycjonowania.   Jak wygląda… Przeczytaj
4 maja 2018

Umowa o pozycjonowanie. Co powinna zawierać?

Jako klient agencji SEO nie masz obowiązku znać się tak samo na pozycjonowaniu, jak i na umowach. Niemniej jednak warto dowiedzieć się, co w umowie o SEO powinno się znaleźć i jakie zapisy będą zdecydowanie na Twoją korzyść. Poniżej wymieniamy kilka elementów, których w umowie SEO nie powinno zabraknąć i które wybrana agencja pozycjonerska powinna… Przeczytaj
27 kwietnia 2018

Czy szybkość ładowania strony wpływa na pozycjonowanie?

Powszechnie wiadomo, że Google bierze pod uwagę wiele czynników, które finalnie wpływają na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Jednym z nich jest szybkość ładowania strony, która wpływa nie tylko na jej ranking w wyszukiwarce, ale również przydatność dla użytkownika, tzw. user experience.   UX i SEO idą w parze Z punktu widzenia użytkownika, szybkość ładowania… Przeczytaj
21 marca 2018

Kiedy szukać firmy pozycjonerskiej?

Pytanie na pierwszy rzut oka banalne, a odpowiedź nasuwa się sama…. ale czy na pewno? Na początku cisną nam się na mysł dwie oczywiste sytuacje. Pierwsza kiedy mamy zbudowaną nową stronę internetową i chcemy ją pozycjonować oraz druga kiedy zakończyliśmy już współpracę z inną firmą i chcemy poprawić nasze wyniki. Jednak chcąc dobrze przygotować się… Przeczytaj
16 marca 2018

White SEO i black SEO

Uczciwość popłaca – tak w życiu, jak i w pozycjonowaniu. Dlatego też powierzając swoje SEO agencji musisz mieć pewność, że korzysta wyłącznie z legalnych, akceptowanych przez Google metod SEO, które nie nałożą na Twoją stronę filtra i pozwolą Ci skutecznie oraz stabilnie utrzymać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Część osób decyduje się jednak przyspieszyć ten proces,… Przeczytaj
14 marca 2018

Pozycjonujesz stronę? Analizuj swoją konkurencję!

Wydaje Ci się, że analiza konkurencji jest zupełnie niepotrzebna, aby osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce? Uważasz, że najważniejsze jest, aby Twoja strona została dobrze zoptymalizowana? Jest w tym prawda, ale tylko jej… połowa. Jeśli nie monitorujesz poczynań swojej konkurencji, po lekturze poniższego artykułu, z pewnością zaczniesz.   Dlaczego powinieneś monitorować działania konkurencji? Po pierwsze po… Przeczytaj
20 lutego 2018

Jak stworzyć skuteczny meta description?

Meta description jest fragmentem strony internetowej, który dostarcza zarówno użytkownikom, jak i robotom Google informacje na temat zawartości danej podstrony. Jeszcze kilka lat temu, meta opisy odgrywały bardzo dużą rolę w widoczności strony w wyszukiwarce. Zawarcie w meta description najważniejszych słów kluczowych wpływało pozytywnie na pozycję strony w Google. Co się zmieniło?   Od 2009… Przeczytaj
12 lutego 2018

Algorytm Panda, czyli postaw na treść

Strona internetowa powinna być dla jej użytkownika użyteczna i wartościowa. Google premiuje w wynikach wyszukiwania strony zawierające unikalne, wartościowe i przydatne dla użytkownika treści. Dlatego też w 2011 roku wprowadzono algorytm Panda, który miał karać strony niskiej jakości, czyli takie, które dla odwiedzających je osób nie mają żadnej, realnej wartości. I tak, na pierwszy ogień… Przeczytaj
7 lutego 2018

Analiza rynku SEO – czyli co warto wiedzieć zanim zaczniemy pozycjonować stronę

Wydawać by się mogło, że w czasach gdy firm zajmujących się pozycjonowaniem jest więcej niż drzew w lesie rozpoczęcie pozycjonowania naszej strony internetowej to nic trudnego. Wystarczy przecież wysłać zapytanie, zebrać oferty, po negocjacjach podpisać umowę z najlepszą z nich. Na pierwszy rzut oka wygląda to banalnie i najczęściej tak się właśnie odbywa tylko czy… Przeczytaj
5 stycznia 2018

Trendy w SEO 2018

W 2018 roku nie odetniemy się grubą kreską od trendów roku minionego. Wręcz przeciwnie, niektóre z nich będą kontynuowane a wręcz nabiorą jeszcze większego znaczenia. Jeżeli nie chcesz zostać daleko w tyle przeczytaj, na jakie kierunki w SEO powinieneś zwrócić uwagę w tym roku.   1. Wyszukiwanie głosowe Digital assistant, czyli cyfrowy pomocnik to swoista… Przeczytaj
13 grudnia 2017

Długi ogon czy krótki ogon?

Długi ogon czy krótki ogon – czyli o tym, dlaczego powinieneś postawić na long tail? Współczesny użytkownik Internetu wie, czego poszukuje i określa to wpisując w wyszukiwarkę 4- lub nawet 5- wyrazowe frazy. Twoim zadaniem jest tylko odpowiednio naprowadzić go na swoją stronę, gdzie znajdzie to, czego w danej chwili szuka. Właśnie w tym pomoże… Przeczytaj