8 maja 2018

Czym jest i jak działa Planer Słów Kluczowych AdWords?

Planer Słów Kluczowych AdWords to narzędzie udostępniane przez Google użytkownikom reklam AdWords. Nie tylko pomaga wyszukać słowa kluczowe, które najlepiej będą pasowały do reklamy naszych usług i produktów, ale też pozwala zweryfikować najważniejsze elementy, jakie wiążą się z wyborem danych fraz, takie jak m.in. częstotliwość ich wyszukiwania. Do Planera możemy przejść logując się na konto… Przeczytaj
29 marca 2018

Najdroższe słowa kluczowe w Google AdWords. Czy warto w nie inwestować?

W jednym z ostatnich wpisów wspominaliśmy już, że system reklamowy AdWords działa na zasadzie licytacji. „Wygrywa” ta reklama i ten reklamodawca, który jest w stanie zapłacić za pojawienie się na dane słowo kluczowe w wyszukiwarce więcej. Jakie słowa kluczowe są najdroższe? W których kategoriach za kliknięcie trzeba zapłacić zdecydowanie najwięcej?   Przeczytaj
27 lutego 2018

Rodzaje reklam Google AdWords

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z reklamami AdWords? Zastanawiasz się, czy jest to format reklamowy dla Ciebie? Zanim zdecydujesz się na konkretny rodzaj reklamy Google AdWords, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie: czym  się zajmujesz, co oferujesz klientom, co możesz im pokazać i na czym Ci zależy. Przeczytaj