20 czerwca 2018

Popularność kampanii produktowej Google AdWords

Reklamy produktowe Google AdWords cieszą się coraz większą popularnością. Zapewne każdy z nas  taką reklamę widział i pewnie nie raz na nią kliknął, poszukując np. butów narciarskich, czy też ogrodowego kompletu.  Przedsiębiorcy decydują się na reklamę produktową nie tylko ze względu na wygodę internauty, który praktycznie od razu widzi cenę, jak i zdjęcie danego produktu… Przeczytaj
8 maja 2018

Czym jest i jak działa Planer Słów Kluczowych AdWords?

Planer Słów Kluczowych AdWords to narzędzie udostępniane przez Google użytkownikom reklam AdWords. Nie tylko pomaga wyszukać słowa kluczowe, które najlepiej będą pasowały do reklamy naszych usług i produktów, ale też pozwala zweryfikować najważniejsze elementy, jakie wiążą się z wyborem danych fraz, takie jak m.in. częstotliwość ich wyszukiwania. Do Planera możemy przejść logując się na konto… Przeczytaj
29 marca 2018

Najdroższe słowa kluczowe w Google AdWords. Czy warto w nie inwestować?

W jednym z ostatnich wpisów wspominaliśmy już, że system reklamowy AdWords działa na zasadzie licytacji. „Wygrywa” ta reklama i ten reklamodawca, który jest w stanie zapłacić za pojawienie się na dane słowo kluczowe w wyszukiwarce więcej. Jakie słowa kluczowe są najdroższe? W których kategoriach za kliknięcie trzeba zapłacić zdecydowanie najwięcej?   Ubezpieczenia i finanse Firma… Przeczytaj
27 lutego 2018

Rodzaje reklam Google AdWords

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z reklamami AdWords? Zastanawiasz się, czy jest to format reklamowy dla Ciebie? Zanim zdecydujesz się na konkretny rodzaj reklamy Google AdWords, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie: czym  się zajmujesz, co oferujesz klientom, co możesz im pokazać i na czym Ci zależy.   Wybór konkretnego rodzaju reklamy, powinien być oparty na Twoich… Przeczytaj
12 lutego 2018

Aukcje reklam AdWords. Na czym to polega?

Zapewne słyszałeś, że wyświetlanie i pozycja reklam AdWords w wyszukiwarce Google zależy od aukcji – czyli kwoty, którą jesteśmy w stanie zapłacić za reklamę na dane słowo kluczowe. Aukcja jest procesem, który ma miejsce podczas każdego wyszukiwania w Google – dzieje się praktycznie cały czas, gdy miliony użytkowników Google w tym samym momencie poszukuje danej… Przeczytaj