20 lutego 2018

Jak stworzyć skuteczny meta description?

Meta description jest fragmentem strony internetowej, który dostarcza zarówno użytkownikom, jak i robotom Google informacje na temat zawartości danej podstrony. Jeszcze kilka lat temu, meta opisy odgrywały bardzo dużą rolę w widoczności strony w wyszukiwarce. Zawarcie w meta description najważniejszych słów kluczowych wpływało pozytywnie na pozycję strony w Google. Co się zmieniło?   Od 2009… Przeczytaj
12 lutego 2018

Algorytm Panda, czyli postaw na treść

Strona internetowa powinna być dla jej użytkownika użyteczna i wartościowa. Google premiuje w wynikach wyszukiwania strony zawierające unikalne, wartościowe i przydatne dla użytkownika treści. Dlatego też w 2011 roku wprowadzono algorytm Panda, który miał karać strony niskiej jakości, czyli takie, które dla odwiedzających je osób nie mają żadnej, realnej wartości. I tak, na pierwszy ogień… Przeczytaj
12 lutego 2018

Aukcje reklam AdWords. Na czym to polega?

Zapewne słyszałeś, że wyświetlanie i pozycja reklam AdWords w wyszukiwarce Google zależy od aukcji – czyli kwoty, którą jesteśmy w stanie zapłacić za reklamę na dane słowo kluczowe. Aukcja jest procesem, który ma miejsce podczas każdego wyszukiwania w Google – dzieje się praktycznie cały czas, gdy miliony użytkowników Google w tym samym momencie poszukuje danej… Przeczytaj
10 lutego 2018

Komunikacja na Facebooku — dlaczego firmy nie doceniają swoich społeczności

Klienci siedzą na Facebooku, wobec tego firmy również chcą być widoczne w social media. Wszyscy wiemy, że dziś trzeba być bardziej dostępnym, szybciej reagować na bieżące wydarzenia i błyskawicznie odpowiadać na wiadomości. Photo by Tim Bennett on Unsplash Wielu wydaje się, że komunikacja na firmowym Facebooku to nic trudnego. Opinię tę utwierdzają inne profile, których aktywność sprowadza się… Przeczytaj
7 lutego 2018

Analiza rynku SEO – czyli co warto wiedzieć zanim zaczniemy pozycjonować stronę

Wydawać by się mogło, że w czasach gdy firm zajmujących się pozycjonowaniem jest więcej niż drzew w lesie rozpoczęcie pozycjonowania naszej strony internetowej to nic trudnego. Wystarczy przecież wysłać zapytanie, zebrać oferty, po negocjacjach podpisać umowę z najlepszą z nich. Na pierwszy rzut oka wygląda to banalnie i najczęściej tak się właśnie odbywa tylko czy… Przeczytaj
2 lutego 2018

Czy warto iść na darmowe praktyki?

„Prezentujemy artykuł, który przesłała do nas jedna z naszych stażystek po ukończonym stażu w Niezwiązanych. Niedługo później udało  jej się dostać pracę w jednej z Poznańskich Agencji Marketingowych! Czy to nasza zasługa? Raczej nie! Chcielibyśmy tak myśleć ale wiemy, że to ciężka praca Natalii i zaangażowanie doprowadziły ją do swojej wymarzonej pracy. Natalia – Powodzenia!„… Przeczytaj
30 stycznia 2018

Facebook nie uratuje twojej firmy – z pięciu mniejszych i jednego dużego powodu

Jako właściciel firmy, zajmującej się między innymi prowadzeniem kont w mediach społecznościowych, bardzo często spotykam się z typem klienta, którego lubię nazywać Tomem Cruisem. Dlaczego akurat tak? Bo, niczym Tom Cruise w popularnej serii filmów, stawia przed sobą (i, co za tym idzie, także przed moją firmą) Mission Impossible: przejście od zupełnie nieistniejącej obecności na… Przeczytaj
5 stycznia 2018

Trendy w SEO 2018

W 2018 roku nie odetniemy się grubą kreską od trendów roku minionego. Wręcz przeciwnie, niektóre z nich będą kontynuowane a wręcz nabiorą jeszcze większego znaczenia. Jeżeli nie chcesz zostać daleko w tyle przeczytaj, na jakie kierunki w SEO powinieneś zwrócić uwagę w tym roku.   1. Wyszukiwanie głosowe Digital assistant, czyli cyfrowy pomocnik to swoista… Przeczytaj
13 grudnia 2017

Długi ogon czy krótki ogon?

Długi ogon czy krótki ogon – czyli o tym, dlaczego powinieneś postawić na long tail? Współczesny użytkownik Internetu wie, czego poszukuje i określa to wpisując w wyszukiwarkę 4- lub nawet 5- wyrazowe frazy. Twoim zadaniem jest tylko odpowiednio naprowadzić go na swoją stronę, gdzie znajdzie to, czego w danej chwili szuka. Właśnie w tym pomoże… Przeczytaj
13 października 2017

Jeśli nie przeczytasz tego tekstu, zastrzelimy tego tygrysa. Kiedy obraźliwa reklama jest zbyt obraźliwa?

Nikt nie myśli o sobie „jestem oszołomem i moje przekonania są absurdalne, a gust co najmniej wątpliwy”. Każdy, bez wyjątku, uważa się za racjonalnego człowieka o wyważonych poglądach. A to sprawia, że pomysł, który jednej osobie wyda się kontrowersyjny i zmuszający do myślenia, dla drugiej będzie niewybaczalnie obelżywy. Zdarza się, że linia między reklamą skuteczną… Przeczytaj
12 września 2017

Jesteśmy częścią problemu: content marketing wobec fake newsów

W Chevy Chase, dość zamożnej dzielnicy Waszyngtonu, było akurat ciepłe, choć niezbyt słoneczne grudniowe popołudnie, gdy próg popularnej pizzerii Comet Ping Pong przekroczył 28-letni Edgar Maddison Welch.   Uzbrojony w karabin AR-15 Welch wycelował w jednego z pracowników lokalu, po czym, chybiwszy, zaczął ostrzeliwać wnętrze, wywołując w nim szereg zniszczeń, ale – na szczęście –… Przeczytaj