11 czerwca 2019

Jak działa Google?

Wyobraź sobie, że nie istnieje Internet. Za każdym razem, kiedy poszukujesz jakiejś firmy lub chcesz się czegoś dowiedzieć, idziesz do gigantycznej biblioteki i przeszukujesz setki indeksów. Już po tygodniu krzyczysz radośnie „Mam to!”, ponieważ tak „szybko” udało Ci się dotrzeć do odpowiednich kart. Na szczęście dzisiaj możesz to zrobić w ciągu paru sekund. Przeczytaj
20 maja 2019

Dlaczego warto pozycjonować?

Pozycjonowanie to dbałość o to, aby klienci widzieli Twoją ofertę w wynikach wyszukiwarki Google i zdecydowali się wejść na Twoją stronę www. To pilnowanie tego, żeby pokazywać, mówić i być dla nich widocznym z tym, co masz do zaoferowania. Przeczytaj
29 maja 2018

Tych agencji powinieneś się wystrzegać!

Wbrew pozorom wybór agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony nie jest najłatwiejszy, a przyczyn takiej sytuacji jest kilka. Należą do nich m.in. brak odpowiedniej wiedzy, dociekliwości i zaangażowania klientów, którzy często wybierają „pierwszą lepszą” ofertę, jaka jest im przedstawiania a także nieuczciwość samych agencji. Poniżej podpowiadamy, jakie elementy przedstawianej Ci oferty SEO powinny… Przeczytaj
24 maja 2018

Przyjazne adresy URL, czyli jakie?

Przyjazne adresy URL to takie, które najprościej mówiąc „podobają się” zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarce Google. Są wręcz niezbędne po to, aby odwiedzające witrynę osoby mogły łatwiej poruszać się w strukturze serwisu a pozycje Twojej strony były coraz wyższe. Adresy URL są jednym z elementów, które należy zoptymalizować w ramach procesu pozycjonowania.   Przeczytaj
8 maja 2018

Czym jest i jak działa Planer Słów Kluczowych AdWords?

Planer Słów Kluczowych AdWords to narzędzie udostępniane przez Google użytkownikom reklam AdWords. Nie tylko pomaga wyszukać słowa kluczowe, które najlepiej będą pasowały do reklamy naszych usług i produktów, ale też pozwala zweryfikować najważniejsze elementy, jakie wiążą się z wyborem danych fraz, takie jak m.in. częstotliwość ich wyszukiwania. Do Planera możemy przejść logując się na konto… Przeczytaj
4 maja 2018

Umowa o pozycjonowanie. Co powinna zawierać?

Jako klient agencji SEO nie masz obowiązku znać się tak samo na pozycjonowaniu, jak i na umowach. Niemniej jednak warto dowiedzieć się, co w umowie o SEO powinno się znaleźć i jakie zapisy będą zdecydowanie na Twoją korzyść. Poniżej wymieniamy kilka elementów, których w umowie SEO nie powinno zabraknąć i które wybrana agencja pozycjonerska powinna… Przeczytaj
11 kwietnia 2018

Zasięg organiczny i płatny na Facebooku

Na Facebooku są już niemal wszyscy. Nie będzie przesadą jeżeli powiemy, że powinna się znaleźć na nim również i Twoja marka. Dlaczego? Między innymi po to, aby docierać do potencjalnych klientów, budować z nimi pozytywne relacje i wzbudzać zaufanie. Aby jednak tak się stało, musisz założyć profil, opracować strategię komunikacji, publikować wpisy i… wypracować dobry… Przeczytaj
27 marca 2018

Dobro wraca! Wspieramy Fundację Szansa dla Niewidomych

W Niezwiązanych wiemy, że nabyte umiejętności należy szlifować, a wiedzę pogłębiać. Tak samo jest z małymi, dobrymi uczynkami – czyniąc dobro pomnażamy je, a ono zatacza coraz to większe kręgi. Z pozoru bowiem mało znaczące gesty i drobne wsparcie, mogą uczynić czyjeś życie lepszym. Dlatego postanowiliśmy dołożyć swoją cegiełkę do działań prowadzonych przez Fundację Szansa… Przeczytaj
21 marca 2018

Kiedy szukać firmy pozycjonerskiej?

Pytanie na pierwszy rzut oka banalne, a odpowiedź nasuwa się sama…. ale czy na pewno? Na początku cisną nam się na mysł dwie oczywiste sytuacje. Pierwsza kiedy mamy zbudowaną nową stronę internetową i chcemy ją pozycjonować oraz druga kiedy zakończyliśmy już współpracę z inną firmą i chcemy poprawić nasze wyniki. Jednak chcąc dobrze przygotować się… Przeczytaj
16 marca 2018

White SEO i black SEO

Uczciwość popłaca – tak w życiu, jak i w pozycjonowaniu. Dlatego też powierzając swoje SEO agencji musisz mieć pewność, że korzysta wyłącznie z legalnych, akceptowanych przez Google metod SEO, które nie nałożą na Twoją stronę filtra i pozwolą Ci skutecznie oraz stabilnie utrzymać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Część osób decyduje się jednak przyspieszyć ten proces,… Przeczytaj
14 marca 2018

Pozycjonujesz stronę? Analizuj swoją konkurencję!

Wydaje Ci się, że analiza konkurencji jest zupełnie niepotrzebna, aby osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce? Uważasz, że najważniejsze jest, aby Twoja strona została dobrze zoptymalizowana? Jest w tym prawda, ale tylko jej… połowa. Jeśli nie monitorujesz poczynań swojej konkurencji, po lekturze poniższego artykułu, z pewnością zaczniesz.   Przeczytaj
27 lutego 2018

Rodzaje reklam Google AdWords

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z reklamami AdWords? Zastanawiasz się, czy jest to format reklamowy dla Ciebie? Zanim zdecydujesz się na konkretny rodzaj reklamy Google AdWords, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie: czym  się zajmujesz, co oferujesz klientom, co możesz im pokazać i na czym Ci zależy. Przeczytaj
20 lutego 2018

Jak stworzyć skuteczny meta description?

Meta description jest fragmentem strony internetowej, który dostarcza zarówno użytkownikom, jak i robotom Google informacje na temat zawartości danej podstrony. Jeszcze kilka lat temu, meta opisy odgrywały bardzo dużą rolę w widoczności strony w wyszukiwarce. Zawarcie w meta description najważniejszych słów kluczowych wpływało pozytywnie na pozycję strony w Google. Co się zmieniło?   Przeczytaj
12 lutego 2018

Algorytm Panda, czyli postaw na treść

Strona internetowa powinna być dla jej użytkownika użyteczna i wartościowa. Google premiuje w wynikach wyszukiwania strony zawierające unikalne, wartościowe i przydatne dla użytkownika treści. Dlatego też w 2011 roku wprowadzono algorytm Panda, który miał karać strony niskiej jakości, czyli takie, które dla odwiedzających je osób nie mają żadnej, realnej wartości. I tak, na pierwszy ogień… Przeczytaj