20 czerwca 2018

Popularność kampanii produktowej Google AdWords

Reklamy produktowe Google AdWords cieszą się coraz większą popularnością. Zapewne każdy z nas  taką reklamę widział i pewnie nie raz na nią kliknął, poszukując np. butów narciarskich, czy też ogrodowego kompletu.  Przedsiębiorcy decydują się na reklamę produktową nie tylko ze względu na wygodę internauty, który praktycznie od razu widzi cenę, jak i zdjęcie danego produktu… Przeczytaj
29 maja 2018

Tych agencji powinieneś się wystrzegać!

Wbrew pozorom wybór agencji SEO, która zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony nie jest najłatwiejszy, a przyczyn takiej sytuacji jest kilka. Należą do nich m.in. brak odpowiedniej wiedzy, dociekliwości i zaangażowania klientów, którzy często wybierają „pierwszą lepszą” ofertę, jaka jest im przedstawiania a także nieuczciwość samych agencji. Poniżej podpowiadamy, jakie elementy przedstawianej Ci oferty SEO powinny… Przeczytaj
24 maja 2018

Przyjazne adresy URL, czyli jakie?

Przyjazne adresy URL to takie, które najprościej mówiąc „podobają się” zarówno użytkownikom, jak i wyszukiwarce Google. Są wręcz niezbędne po to, aby odwiedzające witrynę osoby mogły łatwiej poruszać się w strukturze serwisu a pozycje Twojej strony były coraz wyższe. Adresy URL są jednym z elementów, które należy zoptymalizować w ramach procesu pozycjonowania.   Jak wygląda… Przeczytaj
8 maja 2018

Czym jest i jak działa Planer Słów Kluczowych AdWords?

Planer Słów Kluczowych AdWords to narzędzie udostępniane przez Google użytkownikom reklam AdWords. Nie tylko pomaga wyszukać słowa kluczowe, które najlepiej będą pasowały do reklamy naszych usług i produktów, ale też pozwala zweryfikować najważniejsze elementy, jakie wiążą się z wyborem danych fraz, takie jak m.in. częstotliwość ich wyszukiwania. Do Planera możemy przejść logując się na konto… Przeczytaj
4 maja 2018

Umowa o pozycjonowanie. Co powinna zawierać?

Jako klient agencji SEO nie masz obowiązku znać się tak samo na pozycjonowaniu, jak i na umowach. Niemniej jednak warto dowiedzieć się, co w umowie o SEO powinno się znaleźć i jakie zapisy będą zdecydowanie na Twoją korzyść. Poniżej wymieniamy kilka elementów, których w umowie SEO nie powinno zabraknąć i które wybrana agencja pozycjonerska powinna… Przeczytaj
27 kwietnia 2018

Czy szybkość ładowania strony wpływa na pozycjonowanie?

Powszechnie wiadomo, że Google bierze pod uwagę wiele czynników, które finalnie wpływają na pozycję danej strony w wyszukiwarce. Jednym z nich jest szybkość ładowania strony, która wpływa nie tylko na jej ranking w wyszukiwarce, ale również przydatność dla użytkownika, tzw. user experience.   UX i SEO idą w parze Z punktu widzenia użytkownika, szybkość ładowania… Przeczytaj
19 kwietnia 2018

Wiedza buduje zaufanie, zaufanie buduje sprzedaż, czyli …

Wiedza buduje zaufanie, zaufanie buduje sprzedaż, czyli o content marketingu z nieco innej strony Mówiąc content marketing, w pierwszej kolejności na myśl przychodzą nam artykuły sponsorowane, zwane najczęściej artykułami eksperckimi, których głównym celem jest sprzedaż i … jeszcze większa sprzedaż. Czy słusznie? I tak i nie. Nie, ponieważ content marketing to nie tylko „sucha” treść,… Przeczytaj
11 kwietnia 2018

Zasięg organiczny i płatny na Facebooku

Na Facebooku są już niemal wszyscy. Nie będzie przesadą jeżeli powiemy, że powinna się znaleźć na nim również i Twoja marka. Dlaczego? Między innymi po to, aby docierać do potencjalnych klientów, budować z nimi pozytywne relacje i wzbudzać zaufanie. Aby jednak tak się stało, musisz założyć profil, opracować strategię komunikacji, publikować wpisy i… wypracować dobry… Przeczytaj
29 marca 2018

Najdroższe słowa kluczowe w Google AdWords. Czy warto w nie inwestować?

W jednym z ostatnich wpisów wspominaliśmy już, że system reklamowy AdWords działa na zasadzie licytacji. „Wygrywa” ta reklama i ten reklamodawca, który jest w stanie zapłacić za pojawienie się na dane słowo kluczowe w wyszukiwarce więcej. Jakie słowa kluczowe są najdroższe? W których kategoriach za kliknięcie trzeba zapłacić zdecydowanie najwięcej?   Ubezpieczenia i finanse Firma… Przeczytaj
27 marca 2018

Dobro wraca! Wspieramy Fundację Szansa dla Niewidomych

W Niezwiązanych wiemy, że nabyte umiejętności należy szlifować, a wiedzę pogłębiać. Tak samo jest z małymi, dobrymi uczynkami – czyniąc dobro pomnażamy je, a ono zatacza coraz to większe kręgi. Z pozoru bowiem mało znaczące gesty i drobne wsparcie, mogą uczynić czyjeś życie lepszym. Dlatego postanowiliśmy dołożyć swoją cegiełkę do działań prowadzonych przez Fundację Szansa… Przeczytaj
21 marca 2018

Kiedy szukać firmy pozycjonerskiej?

Pytanie na pierwszy rzut oka banalne, a odpowiedź nasuwa się sama…. ale czy na pewno? Na początku cisną nam się na mysł dwie oczywiste sytuacje. Pierwsza kiedy mamy zbudowaną nową stronę internetową i chcemy ją pozycjonować oraz druga kiedy zakończyliśmy już współpracę z inną firmą i chcemy poprawić nasze wyniki. Jednak chcąc dobrze przygotować się… Przeczytaj
16 marca 2018

White SEO i black SEO

Uczciwość popłaca – tak w życiu, jak i w pozycjonowaniu. Dlatego też powierzając swoje SEO agencji musisz mieć pewność, że korzysta wyłącznie z legalnych, akceptowanych przez Google metod SEO, które nie nałożą na Twoją stronę filtra i pozwolą Ci skutecznie oraz stabilnie utrzymać wysokie pozycje w wyszukiwarce. Część osób decyduje się jednak przyspieszyć ten proces,… Przeczytaj
14 marca 2018

Pozycjonujesz stronę? Analizuj swoją konkurencję!

Wydaje Ci się, że analiza konkurencji jest zupełnie niepotrzebna, aby osiągać wysokie pozycje w wyszukiwarce? Uważasz, że najważniejsze jest, aby Twoja strona została dobrze zoptymalizowana? Jest w tym prawda, ale tylko jej… połowa. Jeśli nie monitorujesz poczynań swojej konkurencji, po lekturze poniższego artykułu, z pewnością zaczniesz.   Dlaczego powinieneś monitorować działania konkurencji? Po pierwsze po… Przeczytaj
27 lutego 2018

Rodzaje reklam Google AdWords

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z reklamami AdWords? Zastanawiasz się, czy jest to format reklamowy dla Ciebie? Zanim zdecydujesz się na konkretny rodzaj reklamy Google AdWords, powinieneś odpowiedzieć sobie na pytanie: czym  się zajmujesz, co oferujesz klientom, co możesz im pokazać i na czym Ci zależy.   Wybór konkretnego rodzaju reklamy, powinien być oparty na Twoich… Przeczytaj
20 lutego 2018

Jak stworzyć skuteczny meta description?

Meta description jest fragmentem strony internetowej, który dostarcza zarówno użytkownikom, jak i robotom Google informacje na temat zawartości danej podstrony. Jeszcze kilka lat temu, meta opisy odgrywały bardzo dużą rolę w widoczności strony w wyszukiwarce. Zawarcie w meta description najważniejszych słów kluczowych wpływało pozytywnie na pozycję strony w Google. Co się zmieniło?   Od 2009… Przeczytaj
12 lutego 2018

Algorytm Panda, czyli postaw na treść

Strona internetowa powinna być dla jej użytkownika użyteczna i wartościowa. Google premiuje w wynikach wyszukiwania strony zawierające unikalne, wartościowe i przydatne dla użytkownika treści. Dlatego też w 2011 roku wprowadzono algorytm Panda, który miał karać strony niskiej jakości, czyli takie, które dla odwiedzających je osób nie mają żadnej, realnej wartości. I tak, na pierwszy ogień… Przeczytaj
12 lutego 2018

Aukcje reklam AdWords. Na czym to polega?

Zapewne słyszałeś, że wyświetlanie i pozycja reklam AdWords w wyszukiwarce Google zależy od aukcji – czyli kwoty, którą jesteśmy w stanie zapłacić za reklamę na dane słowo kluczowe. Aukcja jest procesem, który ma miejsce podczas każdego wyszukiwania w Google – dzieje się praktycznie cały czas, gdy miliony użytkowników Google w tym samym momencie poszukuje danej… Przeczytaj
10 lutego 2018

Komunikacja na Facebooku — dlaczego firmy nie doceniają swoich społeczności

Klienci siedzą na Facebooku, wobec tego firmy również chcą być widoczne w social media. Wszyscy wiemy, że dziś trzeba być bardziej dostępnym, szybciej reagować na bieżące wydarzenia i błyskawicznie odpowiadać na wiadomości. Photo by Tim Bennett on Unsplash Wielu wydaje się, że komunikacja na firmowym Facebooku to nic trudnego. Opinię tę utwierdzają inne profile, których aktywność sprowadza się… Przeczytaj
7 lutego 2018

Analiza rynku SEO – czyli co warto wiedzieć zanim zaczniemy pozycjonować stronę

Wydawać by się mogło, że w czasach gdy firm zajmujących się pozycjonowaniem jest więcej niż drzew w lesie rozpoczęcie pozycjonowania naszej strony internetowej to nic trudnego. Wystarczy przecież wysłać zapytanie, zebrać oferty, po negocjacjach podpisać umowę z najlepszą z nich. Na pierwszy rzut oka wygląda to banalnie i najczęściej tak się właśnie odbywa tylko czy… Przeczytaj
2 lutego 2018

Czy warto iść na darmowe praktyki?

„Prezentujemy artykuł, który przesłała do nas jedna z naszych stażystek po ukończonym stażu w Niezwiązanych. Niedługo później udało  jej się dostać pracę w jednej z Poznańskich Agencji Marketingowych! Czy to nasza zasługa? Raczej nie! Chcielibyśmy tak myśleć ale wiemy, że to ciężka praca Natalii i zaangażowanie doprowadziły ją do swojej wymarzonej pracy. Natalia – Powodzenia!„… Przeczytaj